petek, 10. januar 2014

Danes samo ''solatka''

CAESARJEVA SOLATA Z HRUSTLJAVIM PIŠČANCEM

No ja, današnjo ''solatko'' bi lahko bolj primerno poimenovala, saj je bila kar zajetna solata.

Ker imam večinoma svežo, doma pridelano zelenjavo se najprej lotim prav nje, nekaterim je znano kako je s tem; zemlja po listih (če gre za solato), pogriženi listki od malih nepridipravov, kdaj pa imam tudi tako ''srečo'' da ga celo še zalotim v posodi pri njegovem ''kosilu'', torej je potrebno malo več časa da zelenjavo popolnoma očistim :) Nato se pa lahko lotim drugih stvari. Torej danes..

...sem piščanca posolila, začinila s poprom in mleto papriko ter po njemu potresila koruzni zdrob. Vse to sem naredila na papirju za peko, nato papir za peko prepognila in meso z valjarjem potlačila. Prvič sem piščanca pripravila na tak način, ampak sem prepričana, da je bil prav zaradi tega tako božanski! :)











Med pečenjem piščanca pa sem narezala cabato in jo popekla na rebrasti ponvi z malo olivnega olja in česna.



Na hitro naredila še polivko iz česna, limoninega soka, parmezana, inčunov, jogurta, worcestrske omake, rdečega vinskega kisa in gorčice, ki sem jo zmiksala z paličnem mešalnikom.
Ko so se kruhki popekli sem jih narezala na trakove in v isto ponev kjer so se pred tem pekli kruhki, popekla radič skupaj z panceto. Potem pa radič namočila v malo balzamičnega kisa.

Za konec pa me je še čakalo, da vse ''zložim'' na velik krožnik; zeleno solato (ledenka), popečeno cabato, razpolovljene češnjeve paradižnike, radič, piščanec (ki sem ga pred tem narezala na trakove) in panceto. Za čisti konec pa solato še prelila s polivko in potresila s krešo in naribanim parmezanom.


DOBER TEK tuki tokrat! :) 

✽ V receptu je rečeno, da dodamo v solato še malo narezane vložene paprike, ampak pri odpiranju kozarcev enostavno postanem nemočna... torej danes brez paprike :) ✽



Narejeno po receptu Jamie Oliver-ja. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar