nedelja, 12. januar 2014

''Nedeljsko'' kosilo

SVINJSKI STEJKI, MADŽARSKI PAPRIKAŠ IN RIŽ

Če bi le imela multipraktik... bi bilo danes vse hitrejše :). Morala nasekljati: paprike, čebulo, korenček, koromač in jabolko. Za tem sem pa že bila na pravi poti :) vso zelenjavo dala v veliko ponev z malo olivnega olja, dodala mleto papriko, lovor, česen, malo soli in popra ter vse prepražila.


Med tem časom sem dala kuhati še riž in pripravila meso. Svinjino sem narezala na medaljončke, jih potlačila z prsti/dlanjo ter jih začinila z mešanico začimb za žar (sol, črni poper, koriander,...) in jih pokapala z oljem. Nato pa postavila na ''rebrasto'' ponev dokler niso bili zlato zapečeni.

V ponev kjer se je pražila zelenjava sem dodala balzamični kis ter pasiran paradižnik in počakala da zavre. Še zadnja stvar preden je bila omaka dokončana, je bila to, da sem rukolo marinirala z limoninim sokom in soljo, jo nato polovico dodala k omaki, polovico pa pustila za na konec.



V tem času se je riž že skuhal,  zato sem ga samo še malo začinila z mleto papriko. Prav tako je bilo tudi meso že lepo zapečeno in je samo še čakalo da je postreženo na mizo. Na koncu pa sem vse samo še malo pokapala z jogurtom.





DOBER TEK... končno! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar